WedstrijdverslagMANCHESTER UNITED-AFC BOURNEMOUTH 09/12/2023

Bournemouth drukt positiviteit bij Manchester United bruusk de kop in

Na de betere prestaties van afgelopen weken is Manchester United weer een desillusie rijker. De "Red Devils" gingen in eigen huis met stevige 0-3-cijfers onderuit tegen laagvlieger Bournemouth. United mist zo de kans om voorlopig naast stadsrivaal Manchester City te komen in de stand.Na een goede novembermaand, met drie zeges in drie Premier League-wedstrijden, kon Manchester United in de Premier League weer voorzichtig bovenaan aanhaken.Vorige week volgde dan wel een nederlaag tegen Newcastle, maar daarna pakte United revanche met winst tegen Chelsea. Laagvlieger Bournemouth leek dan ook een gewillig slachtoffer voor een nieuwe vertrouwensboost, maar dat pakte helemaal anders uit.Een vroeg doelpunt van Solanke was de voorbode voor een pijnlijke avond op Old Trafford, al ging een slap United pas na het uur helemaal op de knieën. Billing en Senesi maakten de 0-3-uitslag rond.lle positiviteit wordt zo abrupt de kop ingedrukt bij Man United. Coach Erik ten Hag, die in november nog werd verkozen tot Manager van de Maand, ziet zo opnieuw de druk stijgen op zijn positie.